Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Fruit Basket Review

I order the fruit of the month which started this December . I received 6 small oranges in a cardboard box. Very disappointed .
View full review
Review
#570427 Review #570427 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised

ProFlowers review in Macomb, Michigan: Live Plant/Flowers send for delivery at door in sub freezing temps. without requiring a person to receive them

1.0
Details
We found our flowers delivered on our door step in Michigan on Thursday Dec 11th at approximately 8 am when we got up in the morning and opened the blinds. The tracking order from UPS says they were delivered at 11:02 am on Wednesday Dec 10. So they had been sitting in sub freezing temperatures for over 20 hours. It is of note that we were home at 11:02 am, so the UPS likely didn't even try to get us to come to the door. Our doorbell works. The fault is this company's choice of delivery service "This is a shipper release package and may be released without obtaining a signature at any delivery location including apartments, condos, and commercial addresses" The customer thinks he is getting super service by paying for UPS Next Day Air Saver®. It got delivered over night, but received frozen 2 days later
View full review
1 comment
Mysha
#935426

We're sincerely sorry to know that your flowers arrived frozen. Please know, this is never the experience we want to create and we do want to help.

We take full responsibility for any courier failure to notify as well as want to work to a resolution when gifts arrive sub-par. If you have not already contacted us, please reach out to us at socialcs@sm.proflowers.com with your order number so we can work to resolve this for you.

We do want to keep you coming back. - Corinne

Review
#568957 Review #568957 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Flowers
Cons
  • Stupidity of delivery choice
Reason of review
Poor customer service
Loss
$100
Preferred solution
Make the company stop shipping flowers to cold north for delivery at door.

Proflowers - Arrangement Review from Schertz, Texas

I ordered a flower arrangement (2 dz), vase, Candy along with a bear for a dear friends birthday a few days ago. When it arrived my friend happened to post a pic on Facebook and I noticed it was a little sparse so I asked her what she received and found out she was short changed by 1/2 dz flowers. I immediately contacted customer service and they responded with an apology but no reason as to how this happened and offered to replace the order if I agreed. Well, I agreed and then was told they could not accommodate and would refund my money. I have ordered many times but never took the time to validate my order; I am thinking that they have a very dishonest operation! This is the second time!
View full review
3 comments
Mysha
#935428

We're sincerely sorry to hear of your disappointment, especially since this was a birthday gift for a dear friend, and we do want to help. If you have not already contacted us, please reach out to us at socialcs@sm.proflowers.com with your order number so we can work to resolve this for you.

We do want to keep you coming back. - Corinne

Anonymous
#935444
@Mysha

Are you kidding me? Is it because we are approaching Valentines Day?

If you read my comment you will see that I contacted you all TWICE without resolution!

I finally was told that since the company couldn't accommodate I was given a refund...never again! I will bad mouth you every opportunity I get!

Anonymous
#937987
@Mysha

Are you kidding me? Is it because we are approaching Valentines Day?

If you read my comment you will see that I contacted you all TWICE without resolution!

I finally was told that since the company couldn't accommodate I was given a refund...never again! I will bad mouth you every opportunity I get!

View more comments (2)
Review
#566329 Review #566329 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Arrangement
Reason of review
Not as described/ advertised

ProFlowers is NOT what you expect

1.6
Details
I wanted to have ProFlowers send something to my wife who was in the hospital over Thanksgiving. When it didn't show up on the desired date, I checked my email to find that they couldn't make the delivery date and wanted to know if I wanted to change it. Being it the Thanksgiving, I called the special number and spoke to a "Customer Service Rep." After they took the replacement order the made the promise (and they should never do this) that it would be there the next morning at the hospital. I was hoping for the best. The next day came and went, so I called the hospital front desk to see if the flowers were delivered and there was nothing there. I then checked my order online and found that NO ONE had picked up the ProFlowers Order for delivery. I immediately called and cancelled the order. Then on top of it all, they claim that they would only credit me a partial refund for a waiting period. So I called again and got the runaround. Eventually, I did get the full refund, but I will NEVER, and I mean NEVER use ProFlowers again.
View full review
4 comments
Mysha
#935434

Thank you for posting your experience. We do care about the service we give to you and we're truly sorry your concerns were responded to without empathy and concern for your situation, as well.

Please know, we're truly sorry that this has been such an upsetting experience, especially considering the reason for your gift. Rest assured, we appreciate you bringing this to our attention and we do want to help you further, right away.

At your convenience, please email us at socialcs@sm.proflowers.com so we can ensure this is made right.

- Corinne

Mysha
#935430

That's unacceptable. We're sincerely sorry to hear that this was not resolved and we do want to help.

At your convenience please reach out to us at socialcs@sm.proflowers.com with your order number so we can work to further resolve this for you.

We do want to keep you coming back and we are truly sorry we let you down. - Corinne

Anonymous
#925174

ProFlowers still has not taken care of the billing refund of this issue. They tried to send a bouquet (that wasn't anything like I ordered) as an "We're Sorry" answer. It was lousy.

Mysha
#935431
@Jeffo

We're very sorry this still has not been resolved for you, Jeff. We can do more and we appreciate you sharing your experience.

Our social media team will ensure this is fully resolved and hope to hear from you.

- Corinne

View more comments (3)
Review
#565308 Review #565308 is a subjective opinion of poster.
Service
Proflowers Delivery Service
Reason of review
Poor customer service

ProFlowers review in Granada Hills, California: They NEVER sent SYMPATHY flowers!!!!

DO NOT USE THIS COMPANY!!! They are horrible!! I ordered flowers for my friend whose MOTHER DIED!!! I paid $100 for the flowers to be delivered that same day. They sent a confirming email about my order. The next day...I received an email saying that I needed to pick a new delivery day. Ok, fine. Picked a new delivery day right away. The next day (2 days after my friend's mom died) I get another email to pick a NEW delivery day...fine...click on the link to select a new delivery date...it has new dates BUT it also says that the DO NOT CARRY the specific arrangement I wanted which is the only reason I used their company in the first place!!! These specific flowers that no one else had (they were my friend's FAVORITE) and I wanted to send them to my grieving friend! And now all of a sudden they don't have them??!!!????? I sent a scathing email (because the phone number I called is looped and just kept asking for my phone number or confirmation number, would state my name, and then ask for my phone/confirmation number again) asking what they were going to do to fix this?! Immediately! I received an email 3 days after I placed my order stating that they had delivered my order to my friend successfully. I texted my friend the next day (4 days after I ordered) to make sure she received the flowers...NOPE!!! She said she didn't have anything from me...ARE YOU KIDDING ME??!!!! How can you send a confirming email about delivering flowers when the recipient doesn't have them??!!! I'm ridiculously furious and offended!!!!! As I can see from other reviews, this company just does not care about it customers!!!! What a horrific company!!!!! Total rip off!!! (I ordered my friend's flowers--not her favorite--from another company and they were delivered same day)
View full review
1 comment
Mysha
#935436

We do care about the service we give to you and we're truly sorry your concerns were responded to without empathy and concern for your situation, as well. Please know, we're truly sorry that this has been such an upsetting experience, especially considering the reason for your gift.

Rest assured, we appreciate you bringing this to our attention. Please email our social media team at: socialcs@sm.proflowers.com

We do want to help you further, right away.

- Corinne

Review
#560953 Review #560953 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Arrangement
Reason of review
Problem with delivery

ProFlowers review in Chippewa Falls, Wisconsin: Never Shipped Item terrible to do Business with

I ordered a birthday arrangement of flowers for a friends birthday. The arrangement was to be delivered on her birthday as a surprise. Her birthday came but the flowers did not. I called ProFlowers to try to figure out why they were not delivered. They asked for my order confirmation number and confirmed my address along with the recipients address. This means that they had record of the order. However, they claimed they do not know what happened to the order but it was not in their system. I then submitted a complaint through Google's Trusted Stores. ProFlowers claimed we had come to an agreement on a resolution, however, their proposed resolution was "xxxxxx". I certainly never agreed on whatever that means. I then called ProFlowers again. This time I went straight to a manager who informed me that my account was under review. She made this sound like a bad thing but she would not tell me what it meant. She also still had no information about where my order went. In addition, a form was supposed to be submitted to look into where my order got lost. I was informed that no such form was submitted. DO NOT DO BUSINESS WITH PROFLOWERS!!! They appear to be running some sort of shady business.
View full review
Review
#560181 Review #560181 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Arrangement
Reason of review
Problem with delivery

They dont help Proflowers sucks

2.8
Details
I order flowers for a funeral and want them delivered the day before just incase and you still cant get them there ontime. Then when I call in the day of the funeral you wont tell me the name of the florist then put me on hold for a supervisor for over 20min. There is no due overs with a funeral. Then you send me this email saying here's a refund? This company is no good. -----Original Message-----From: order-status To: nycp333 Sent: Sat, Nov 1, 2014 11:40 amSubject: Confirmation of Your Refund Thank you for contacting us. Your credit card has been refunded for order 441833232512 in the amount of $83.95. Please allow a maximum of 5-7 business days for your refund to fully process, depending on your financial institution. If there is anything else we can be of assistance with, we are available to you 24 hours a day, seven days a week and we look forward to serving you. Doug Chaplin Head of Customer Care 1-866-526-9426
View full review
Review
#553538 Review #553538 is a subjective opinion of poster.
Service
Proflowers Customer Care

ProFlowers review: Company is a rip off!!!

1.0
Details
This company is a total scam! I bought an on-line coupon that should have saved me $15, instead I find that not only is delivery a $15 charge (higher than most), but the pictures shown do not represent the arrangement you buy without being charged more, AND you have PAY for even a simple vase. And then, an additional $3 for "care and handling" (um, for WHAT) and then they want another $2 for a card (which I did not buy). So my $30 of flowers for $15 (coupon) cost me nearly SEVENTY DOLLARS. Had I not already paid for the coupon I most certainly would have never used this company. If I hadn't been in such a hurry when I bought the coupon and done some on-line review research I would have certainly seen the many bad reviews. I hope, like many others have posted, that the flowers my newly widowed mother receives are not as pathetic as others have noted. This company needs to get its act together and quit scamming people! Use a local florist – like I should have done!
View full review
2 comments
Anonymous
#890239

Follow-up: To be perfectly fair... I just wanted to update that the delivery was made on time and my Mom said they were very carefully wrapped with good instructions and looked beautiful!

The pricing is still extremely deceptive and overpriced.

But, I'm glad my mother enjoyed them and to me that is still priceless! I will, however, will still "go local" next time.

Anonymous
#889504

Just Rip - Off - flowers ordered for $ 40.00 plus delivery for 14.99 - should be $ 54.99.

Total bill - $ 84.95 just look below charges :

Standard Delivery: $14.99

Morning Delivery: $14.99

Monday Delivery: $4.99

Care & Handling: $2.99 ===== why double delivery charges, why Monday Delivery, why care and handling?????? Never again : suggestion------ change name to: ProFlower Rip-Off company. mark

View more comments (1)
Review
#548759 Review #548759 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Coupon
Cons
  • Hidden costs
  • Fraudulant representation
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$55
Preferred solution
Full refund

Proflowers Flowers Review

I was charged for same day delivery an no one notified me that they weren't going to deliver that day but still having to pay extra. Call company and on hold for 45 MINUTES And they still didn't want to give a full refund . this company is a scam and will never use or say anything good about proflower
View full review
Review
#546852 Review #546852 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Flowers

ProFlowers review: $130.00 for $40.00 worth of GROCERY STORE GARBAGE

2.6
Details
ProFlowers review - $130.00 for $40.00 worth of GROCERY STORE GARBAGE
Proflowers.com. You fleece hard working people of their money, trust and time. You make promises of a delivery of beautiful flowers by baiting us with a wonderful picture... A picture of a full and colorful and ARRANGED vase of flowers. Unfortunately you end up charging a BUNDLE for a box of plain Jane flowers and a vase. TADA! Have fun cutting them and setting up the vase and arranging the flowers and throwing away the huge box. Then...as Proflower.com will explain to you "of course, it will take at least two days for them to fill out". Never again.
View full review
Review
#527503 Review #527503 is a subjective opinion of poster.
Product
Proflowers Flowers